BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

animatd salam welcome ticker

Daisypath Friendship tickers

Monday

kali ni kali pertama

assalamualaikum... erm saya tak pandai nak menulis...saya tak pandai nak berkata-kata..macam abang saya...tapi ssekurangnye saya cuba untuk menulis ... untuk awk... semalam bezday awk...erm sebenanrnye lagu carta hati tu dah lame dah saya tau...cume saya rahsiakan sebab nak hadiahkan dekat awk...masa bezday awk...tapi saya ingat takda ape2...sekali ade jamuan la ape la..n i think that im late to wish you..but u say..."u'r the first"///thanks...so carta hati itu hadiah saya pada awk...saya tak mampu n takda duit nak bagi hadiah...kalau saya bagi hadiah pun ..hehe tunggu dah keje...lambat lagi..ask dah tua dah mase tu..gigi pun takda...haha.. selamat hari lahir awk... semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki...berjya n bahagia segalanya dunia akhirat... awk.. awk menyorokkan blog awk dari saya...hehe..tapi mr A leh tau..so hati2..jangan sorok2 sebab saya mampu cari semuanya... kehidupan kita tak semestinya indah.. kejap kita akan berada di atas ..kejap kita berada dibwah... umpama putaran roda...kadang2 bila kita dibawah..kita akan rase kesakitan yang amat sangat... tapi percaya lah setiap kesakitan dan kedukaan tu..Allah sebenanrya nak bagi..kegembiraan yang diluar jangkaan kita...mungkin bukan sekarang..tapi mngkin kehidupan kita selepas ni.. percaya lah...

0 comments: