BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

animatd salam welcome ticker

Daisypath Friendship tickers

Saturday

muharam 1433 hijrah..

Alhamdulillah.. pagi ni di beri kesempatan utk b'dating dgn en. belug nie.. hehe.. dh lame rsenye x update.. kan..kan.. hehe.. erm,xde ape pun cume nk kgsi sesuatu dgn smua.. AZAM.. semua orang ade azam kn? opss! bukan azam tuuuu.. ni azam laa.. haha.. ermm, aku pun ade azam sbnrnye.. thn bru dlm islam thn ni di smbut smasa cuti sekolah.. lame dh aku pk bnde ni.. pnh jgk tnye pndpt org2 t'dekat dgn aku.. drang ckp go on.. klu itu yg t'baik.. so,aku decide nk pg sane time cuti sek ni.. mudah2an dpt mmperbaiki mane yg lemah.. dpt mngurangkn mane yg x elok.. tmbah ilmu.. pngalaman.. tu yg pnting..azam aku nk brubah.. nk jd lbh baik dri sblm2 nie..mmg dari sek ren lg aku di hntar ke sek agama,smpaila tmat ting. 5..malah dh keje ni pon aku msih lagi di sek agma..kt sek dulu tdung labuh..litup.. bile blik je umah.. hilang tdung tu.. TAPI x b'makna aku x pkai tdung.. cuma tu la,zaman skrg ni bnyk sgt fashion.. biaselah remaja mcm aku ni.. nk cuba ssuatu yg baru.. btul x? baju kurung? Alhamdulillah.. aku tetap pakai lagi smpai skrg.. klu blh aku nk truskan pkai tdung labuh tu..bila pkai tdung tu aku rse tenang sgt..rase dilindungi.. tp knape org tgok aku pelik? mcm aku ni x pkai bju je.. haha.. biarlah..mulut org kan.. lame2 nnti penat..diamla.. ya ALLAH.. kuatknlah smngat ku dlm meneruskan istiqamahku terhadapMu.. berikanlah aku petunjuk ke jalan yang benar.. aku bersyukur ya ALLAH krna Engkau masih menyayangiku.. masih memberiku pluang utk berubah..sahabat,jika aku lalai,jika aku terlena,jika aku hanyut utk mengejar dunia semata-mata.. tegurlah aku.. ingatkan aku..bangunkan aku..

abg..dlm surat tu abg ade ckp pal impian kn..wa ingat ag psl tu.. hehe.. impian kite.. wa nk truskn impian tu wlupun abg dh xde.. sbb smngt abg sntse b'sama wa..trima ksh ya ALLAH krna tlh m'ghntar dia utk ku.. kau tmpatkanlah dia dikalangan kekasih2 Mu.. doaku sntse mngiringimu..




ni saje gatal2 snap pic..yg slbh tu shidah fakri.. dy kwn sbilik time dkt madrasah..teringin nk b'niqab mcm tu.. tu yg try2 pakai..hehe..ptg ni nk blik kem dh.. tggu ade mase t update ag.. daaa... hehe..

SAHABAT..
tidak akn cair di musim luruh
tidak akn beku di musim salji
tidak akn gugur di musim luruh
tp ia akn sntsa mekar walaupun bukan musim bunga..

0 comments: